Göksunlu hemşehrilerimiz Göksun’un simgesi haline gelen Elma’ları temsilen yapılan Elmalı kavşakta ki Elmaların renginin çok kötü bir görünümde olduğunu belirterek orjinal boya ile yeniden boyanmasını istiyor.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanlığı tarafından Göksun İlçesi girişte bulunan kavşak içerisine yapılan Elmalar çok beğenilmişti. Ancak boyaları solunca yeniden boyanmaıştı. Orjinal boya kullanılmadığı için kötü bir görünüm arzediyor.
Göksunlu vatandaşlarımızın talebini ilgililere iletiyoruz.






Minik Kalpler Yaz Okulu Kura Çekilişi 10 Haziran’da canlı yayınla gerçekleştirilecek.



Minik Kalpler Yaz Okulu Kura Çekilişi 10 Haziran’da canlı yayınla gerçekleştirilecek.
Göksun’da Nöbetçi Eczaneler/09 Haziran 2026 Salı
GÖKSUN ÇAYI COŞTU!
Karagöl’de “Gençlik ve Aile” Buluşması; Doğayla İç İçe Unutulmaz Bir Gün.
GÖKSUN’DA KAYALARIN ARASINDAN SULAR FIŞKIRIYOR!
Büyükşehir, Kocabaş Konağını Turizme Kazandıracak.
Göksun’da Hafta Sonu Nöbetçi Eczaneler/06-07 Haziran 2026
1-Son tünelin Göksun çıkışı tek şerit . Bağlantı yolunun yapılmasını,
2-Göksun-Elbistan yolunun çift şerit olarak tamamlanması
3-Andırın yolunda yeni Körsülü köprüsünün yapılmasını
4-Andırın-Göksun yolunun çift şerit yapılmasını
istiyoruz. Saygılarımızla