3-9 Kasım Organ Bağışı ve Nakli Haftası münasebetiyle İlçemiz Göksun’da “Bir Bağış Bir Hayat” adı altında Konferans düzenlendi.
Göksun İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ),Göksun Meslek Yüksek Okulu Arslanbey Konferans salonunda düzenlenen 3-9 Kasım Organ Bağışı ve Nakli Haftası Konferansına Göksun Belediye Başkanı Hüseyin Coşkun Aydın,Göksun MYO Müdürü Dr.Öğretim Görevlisi Mehmet Çitil,İlçe Sağlık Müdürü Dr.Kemal Çolakoğlu,Kurum Amirleri ve çok sayıda öğrenci katıldı.
Prof.Dr.İlhami Taner Kale tarafından katılımcılara Organ Bağışının ve Naklinin önemi hakkında bilgi verdi.
Program sonunda ise 15 kişi Organ Bağışında bulundu.





GÖKSUN ÇAYI COŞTU!





GÖKSUN ÇAYI COŞTU!
Karagöl’de “Gençlik ve Aile” Buluşması; Doğayla İç İçe Unutulmaz Bir Gün.
GÖKSUN’DA KAYALARIN ARASINDAN SULAR FIŞKIRIYOR!
Göksun’da Nöbetçi Eczaneler/08 Haziran 2026 Pazartesi
Büyükşehir’den Haydarbey Caddesi’nde Asfalt Mesaisi.
Göksun’da Nöbetçi Eczaneler/05 Haziran 2026 Cuma
Pusula Maraş’tan Bilimin Kalbine Yolculuk.