Türkiye genelinde olduğu gibi İlçemiz Göksun’da da “Yaya Önceliği Kırmızı Çizgimizdir” Etkinliği düzenlendi.
İçişleri Bakanlığının “Yaya Önceliği Kırmızı Çizgimizdir” uygulaması kapsamında Göksun’da etkinlik düzenlendi.
Dün sabah saatlerinde Göksun Kaymakamlığı önünde gerçekleştirilen etkinliğe Kaymakam Ümit Şeref Kayacan,Belediye Başkanı Hüseyin Coşkun Aydın ve Kurum Amirleri katıldı.
İlçe merkezinde gerçekleştirilen etkinliğe katılan Göksun Kaymakamı Ümit Şeref Kayacan ve Belediye Başkanı Hüseyin Coşkun Aydın, yaya önceliği ve yaya geçidinden geçerken sürücülerin daha dikkatli olması konusunda bilgilendirmelerde bulundu.






Bir Tarladan Yükselen Duman, Aslında Geleceğimizden Eksilen Umuttur.






Bir Tarladan Yükselen Duman, Aslında Geleceğimizden Eksilen Umuttur.
Göksun’da Hafta Sonu Nöbetçi Eczaneler/27-28 Haziran 2026
DEPREMİN YARALARINI ÇOCUKLARIN GÜLÜŞÜYLE SARAN KAHRAMANLARA ZİYARET.
BUĞDAY VE ARPA HASADIYLA BİRLİKTE KRİTİK SEZON!
Göksun’da Nöbetçi Eczaneler/23 Haziran 2026 Salı